Kilencedik alkalommal Superbrands a Naturtex

2016-ban ismét elnyerte az egyik legjelentősebb nemzetközi márkaértékelési rendszer védjegyét, a Superbrands címet a Naturtex márka. Az elismerés pozitív visszajelzést jelent mind a szakma, mind a vásárlók részéről, hiszen a díjazottak kiválasztásában a szakértőkből álló zsűri mellett a fogyasztók is részt vettek.

 

A Superbrands nagy hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére, így a márkák szakmai és pénzügyi előszűrése után, a bizottság értékelése 2016-ban is kiegészült a GfK Hungaria Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertségi és kedveltségi kutatással.

Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez.A védjegy ismételt elnyerésével a Naturtex újabb egy éven keresztül használhatja a Superbrands logót. Ez a minősítés ma már a következetes márkaépítés fontos eleme a vállalat számára, hiszen az elismerés biztonságot nyújt a cégcsoport vásárlóinak a mindennapi márkaválasztáshoz. Ezen kívül a díjazott vállalatoknak lehetősége nyílik részt venni a Superbrands médiakampányokban és a különböző kutatási programokban, mint például a webhely- vagy versenytárselemzés.

 

superbrands 2016 oklevél