Uniós forrásból fejleszti vállalati infokommunikációs rendszerét a Naturtex Kft.

Vállalati komplex infokommunikációs fejlesztések a Naturtex Kft.nél

A Naturtex Kft. több mint 30 millió forintból fejleszti meglévő ERP rendszerét – lefedve ezzel a cég minden területét.

A Naturtex Kft. 1989-es megalapítása óta, közel 30 éve dolgozik azon, hogy a pihentető alvás elérése érdekében a legmegfelelőbb termékeket biztosítsa vásárlói számára. A cég fő profilja a tollal/pehellyel, gyapjúval, műszállal és egyéb anyagokkal töltött paplanok és párnák gyártása, forgalmazása. Ezen kívül széles körű termékskáláján megtalálhatóak az ágytakarók, ágyneműhuzatok, plédek, memória termékek és a fürdőszobai textíliák is.

Miután a cég tevékenységei igen szerteágazóak, ezért mindenképpen szükség van a folyamatok lekövetésére, szabályozására egy korszerű ERP rendszeren keresztül. Így a Naturtex Kft. vezetése úgy döntött, hogy a GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00662 pályázat keretében lecseréli jelenlegi ERP rendszerét. A bevezetésre kerülő szoftver a cég minden folyamatát le fogja fedni, beleértve a pénzügyet, a kontrollingot, a gyártást, a raktározást, a kiszállításokat, a számlázást, iktatást stb. Nem lesz a cégen belül olyan szervezeti egység, ahol nem kellene a szoftvert használni. Ez pedig biztosíték lesz arra nézve, hogy a felsővezetők, tulajdonosok rögtön megkapják a nekik fontos kontrolling információkat, ami alapján a megfelelő döntéseket meg tudják hozni. A cég így sokkal hatékonyabb, átláthatóbb lesz. A jelenlegi ERP rendszer bevezetése óta a piacon rendkívül sok és jelentős változás következett be, melyek indokolttá és szükségszerűvé teszik az ERP rendszer korszerűsítését. A gyártási folyamatainkat az elmúlt időszakban szinte teljes egészében korszerűsítettük, döntően pályázati forrásokból. A tevékenységünkben az ügyviteli rendszer maradt az a terület, amelynek a korszerűsítése halaszthatatlanná vált. A ERP rendszerben a beszerzés, az értékesítés, a szállító, a vevő – mindegyike felhasználóbarát módon azonos analógiára épül fel. A számlák igazoltatása is az ERP rendszeren keresztül történik éppen annak érdekében, hogy a folyamat-menedzsment megfelelő időgazdálkodása biztosított legyen. Rendkívül fontos követelmény az ERP rendszerrel kapcsolatban, hogy a folyamatos gazdálkodási, gyártási, vevő/szállítói módosulásokat könnyen és gyorsan kezelje. Ezen túlmenően a kontrolling részére olyan – természetesen a főkönyvi adatokon nyugvó – adatokat szolgáltasson, ami alkalmas arra, hogy a folyamatok hatékonyságának vizsgálata rendszeresen megtörténhessen. A rendkívül hektikusan változó HUF árfolyam szükségessé teszi, hogy beszerzésenként kalkulálásra kerüljenek a gyártott termékek, annak érdekében, hogy minden esetben érvényesüljön az a fő célkitűzésünk, hogy versenyképes áron értékesítünk, ugyanakkor profitot termelünk.

A támogatás összege: 13 970 861 Ft
A támogatás mértéke: 40%.
A projekt fizikai befejezésének határideje: 2019. 06. 30.